Instytut Dyskursu i Dialogu

KupIV WŁADZĘ

Czwarta Władza to wyjątkowa gra planszowa, którą stworzyliśmy od podstaw, aby prowadzić za jej pomocą zajęcia z zakresu edukacji medialnej.

Poznaj innowacyjnośćIV Władzy

Instytut Dyskursu i Dialogu

Wiedza

Uzupełnianie wiedzy ogólnej i rozszerzania jej

Grywalność

Duża grywalność, która przekazuje wiedzę, uczy podejmowania trudnych decyzji i zawierania kompromisów

Zabawa

Możliwości uczenia się przez zabawę

Nauczyciel i uczeń

Jest narzędziem wsparcia pracy nauczyciela i pracy w grupie ucznia

Instytut Dyskursu i Dialogu

Dlaczego IV Władza jestwyjątkową grą?

Jej wyjątkowość polega na tym, że w sposób przejrzysty i namacalny, a dodatkowo za pomocą analizy konkretnych przypadków, pokazuje mechanizmy działania mediów oraz relacje redakcji ze współczesną polityką. IV władza to w państwach demokratycznych określenie wolnych i niezależnych mediów. Gra Czwarta Władza pokazuje jakie są reguły funkcjonowanie mediów i kształtowania linii redakcyjnych, tz. pokazywania informacji z perspektywy wydawcy i właściciela instytucji medialnej.
IV Władza

Na czym polega IV Władza?

Gracze wcielają się w redaktorów naczelnych tytułów medialnych, muszą podejmować decyzje, jakie newsy nagłaśniać a jakie nie, nie zapominając przy tym o finansach i wiarygodności swoich redakcji. Częścią gry jest quiz z edukacji medialnej, a prawidłowym pytaniom służy wiedza ogólna graczy oraz wiadomości zdobyte na przedmiotach wiedza i społeczeństwo oraz historia. Są zatem uzupełnieniem nauczania tradycyjnego.
Instytut Dyskursu i Dialogu
Instytut Dyskursu i Dialogu

KupIV WŁADZĘ

Jeśli jesteś zainteresowany kupnem naszej gry wypełnij poniższy formularz:

Wybierz właściwy formularz

3 + 6 =