Projekt partnerski

EMPATHY: 

Let’s Empower, Participate and Teach Each Other to Hype Empathy. Challenging discourse about Islam and Muslims in Poland

.O projekcie

Co chcemy się osiągnąć?

Identyfikacja, analiza i przeciwdziałanie negatywnym stereotypom wobec muzułmanów w różnych sferach życia społecznego.

Podniesienie świadomości i dostarczenie materiałów edukacyjnych dla różnych grup interesariuszy.

Monitorowanie przejawów islamofobii.

.Wypełnij poniższy formularz

EMPATHY - dla Wolontariuszy
1. Skąd pochodzi materiał, który analizujesz?
Np. "Wiadomości TVP", "Onet.pl", "Radio Zet", "Gazeta Wyborcza", "[nazwa kanału na YouTube]", itp.

Maximum file size: 100MB

4. Czy tematyka związana z islamem/muzułmanami/osobami pochodzenia arabskiego jest głównym czy pobocznym tematem analizowanego materiału?
5a. W jakiej formie pojawia się islam lub muzułmanie/osoby pochodzenia arabskiego w analizowanym materiale? (można zaznaczyć więcej niż jedną opcję)
5b. Co jest głównym tematem analizowanego materiału? (max 3 opcje)
6. Czy w materiale pojawiają się jakiekolwiek obraźliwe, krzywdzące lub upraszczające PRZEDSTAWIENIA GRAFICZNE islamu/muzułmanów/osób pochodzenia arabskiego?
Mogą to być zdjęcia, grafiki, rysunki, gif-y, filmiki, odwołania do tych rzeczy w mediach społecznościowych, itp.)

Poniżej dodaj wszystkie PRZEDSTAWIENIA GRAFICZNE obraźliwe, krzywdzące lub upraszczające wobec islamu/muzułmanów/osób pochodzenia arabskiego i opisz je:

Maximum file size: 50MB

7. Czy w materiale pojawiają się jakiekolwiek SŁOWNE OKREŚLENIA islamu/muzułmanów/osób pochodzenia arabskiego, które mają formę uproszczeń/uogólnień/generalizacji (np. "W islamie jest...", "Muzułmanie to...")?
Chodzi także o stereotypowe traktowanie islamu/muzułmanów/osób pochodzenia arabskiego, które sugeruje gorsze/nierówne traktowanie. Jeśli w analizowanym materiale są kolejne tego typu sformułowania użyj przycisku "DODAJ KOLEJNE" poniżej.

7a. Poniżej dodaj wszystkie SŁOWNE OKREŚLENIA islamu/muzułmanów/osób pochodzenia arabskiego, które mają formę uproszczeń/uogólnień/generalizacji:

Czasem mogą być to całe zdania. Pamiętaj, żeby ZAWSZE CYTOWAĆ, a nie parafrazować te zwroty.
Jeśli w analizowanym materiale są kolejne obraźliwe słowne określenia użyj przycisku "DODAJ KOLEJNE" poniżej.
8. Czy w materiale pojawiają się jakiekolwiek SŁOWNE określenia/sformułowania islamu/muzułmanów/osób pochodzenia arabskiego, które mogą negatywnie nastawiać odbiorcę względem tej grupy?

8a. Poniżej dodaj wszystkie SŁOWNE określenia/sformułowania islamu/muzułmanów/osób pochodzenia arabskiego, które mogą negatywnie nastawiać odbiorcę względem tej grupy:

Wpisz tu także sformułowania będące hejtem i/lub mową nienawiści. Czasem mogą być to całe zdania. Pamiętaj, żeby ZAWSZE CYTOWAĆ, a nie parafrazować te zwroty.
Jeśli w analizowanym materiale są kolejne obraźliwe słowne określenia użyj przycisku "DODAJ KOLEJNE" poniżej.
Start Over

Projekt realizowany ze środków UE.